Piaci-alapú működés a shared service modellben
Az osztott szolgáltatás modelt a centralizációtól megkülönböztető legfontosabb jellemzője az, hogy a szolgáltató központ és a szolgáltatásokat igénybevevő szervezet vagy szervezeti egység között piaci vagy piac-szerű kapcsolat van. Ez a speciális piaci-elvű kapcsolat kulcsa az egész modellnek, hisze...
Elmentve itt :
Szerző: | Marciniak Róbert |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
|
Kulcsszavak: | Shared Service, Stratégia, Üzleti élet, Közvéleménykutatás, Kérdőíves felmérés |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57714 |
Hasonló tételek
-
A Shared Service Centerek bemutatása
Szerző: Bajomi Nagy Attila
Megjelent: (2019) -
A Shared Service Centerek fluktuációjának vizsgálata
Szerző: Pálmai Péter
Megjelent: (2014) -
Shared Service Centerek munkaerőmegtartó képességének vizsgálata
Szerző: Kun Csaba
Megjelent: (2023) -
A hierarchical algorithm for link-sharing, real-time and priority services [abstract] /
Szerző: Berzsényi Miklós
Megjelent: (1998) -
Kilépési okok egy szolgáltató központban = Reasons of employee turnover in a shared service center
Szerző: Dajnoki Krisztina, et al.
Megjelent: (2015)