Egy sajátos, a gyakorlatban már alkalmazott megközelítési módszer a pedagógusértékeléshez
Elmentve itt :
Szerző: | Scheidl Róbert |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
5 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60408 |
Hasonló tételek
-
A kompartment-analízis egy új megközelítési módjáról csöves rekeszmodellek /
Szerző: Győri István, et al.
Megjelent: (1983) -
Megközelítési módok Anyegin és Tatjana kapcsolatához
Szerző: Lavati Erzsébet
Megjelent: (2008) -
Leggyakrabban alkalmazott antibiotikumok a szülészeti-nőgyógyászati gyakorlatban
Szerző: Hajdú Edit
Megjelent: (2021) -
Új megközelítési módok, kutatási irányok a nemzetközi egészségföldrajzban
Szerző: Pál Viktor
Megjelent: (2009) -
Kerettörténet - storyline - módszer a gyakorlatban aggodalmak és élmények /
Szerző: Lippai Edit, et al.
Megjelent: (2014)