The reading and writing skills of 9th grade students What difference do disadvantaged backgrounds make? /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Edit Katalin Zentai Gabriella |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
12 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61126 |
Hasonló tételek
-
Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2013) -
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan
Szerző: Akhmetova Aigul
Megjelent: (2022) -
English reading strategy use in 9th and 11th grades
Szerző: Békéssy Veronika
Megjelent: (2016) -
Developing Reading Strategies Among 4th Grade Students in Hungary
Szerző: Steklács János, et al.
Megjelent: (2009) -
Young learners’ reading-writing skills in English as FL in Kazakhstan
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022)