The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vainikainen Mari Pauliina Hotulainen Risto |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Képességfejlesztés - középiskola - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61202 |
Hasonló tételek
-
Learning‐related attitudes, support needs and performance in learning to learn assessment
Szerző: Vainikainen Mari‐Pauliina
Megjelent: (2014) -
Does the use of ICT predict lower PISA2018 reading scores for students with support needs? [abstract] /
Szerző: Kilpi Nestori, et al.
Megjelent: (2024) -
Comparing Chinese and Indonesian students' level of thinking skills a pilot study /
Szerző: Wu Hao, et al.
Megjelent: (2018) -
Teaching and learning thinking skills
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1999) -
Development of achievement and test taking behavior a classcentered analysis /
Szerző: Hotulainen Risto, et al.
Megjelent: (2017)