Development of achievement and test taking behavior a classcentered analysis /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hotulainen Risto Vainikainen Mari Pauliina Hienonen Ninja |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Mérés - előadáskivonat, Értékelés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61489 |
Hasonló tételek
-
The effect of class size on the development of thinking skills of students with support needs
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2015) -
Longitudinal predictors of cognitive learning to learn competences, learning-related beliefs and school achievement in Finland [abstract] /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2024) -
Explaining increasing performance gaps by test-taking effort in a longitudinal large-scale assessment study in Finland
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2017) -
Language Testing and Achievement Tests to the Grapevine Series
Szerző: Orczy Henriette
Megjelent: (1993) -
Development of learning to learn competences during basic education individual, contextual and situational predictors /
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina
Megjelent: (2016)