Exploring the role of teachers in fostering learner autonomy in language education [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Van Nguyen Son |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv tanítása - módszer - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77347 |
Hasonló tételek
-
Learner Autonomy in English Language Learning and Factors Influencing Learner Autonomy in the Context of Vietnam Non-English-Major Students’ Perceptions /
Szerző: Nguyen Van Son
Megjelent: (2022) -
Assessment of, for, and as learner autonomy in language learning and teaching
Szerző: Nguyen Van Son
Megjelent: (2019) -
Non-English-major students’ perceptions of learner autonomy and factors influencing learner autonomy in Vietnam
Szerző: Nguyen Son Van, et al.
Megjelent: (2020) -
Designing and validating the learner autonomy perception questionnaire
Szerző: Nguyen Van Son, et al.
Megjelent: (2021) -
Teachers' and Learners' Roles in the Language Classroom
Szerző: Sinkóné Almási Márta
Megjelent: (2003)