Analyzing the models of consumer acceptance of technology from the perspective of preparedness for autonomous vehicles

In our study, we review the framework of questionnaire research methods suitable for analyzing the consumer acceptance of vehicle industry innovations, more specifically, of autonomous vehicles. Our aim is to identify the most widely used research models and examine which variables affect consumer a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Ujházi Tamás
Prónay Szabolcs
Majó-Petri Zoltán
Lukovics Miklós
Testületi szerző: Decades of crises: from competitiveness to resilience via the bumpy road of sustainability
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Szeged 2024
Sorozat:Green and Digital Transitions: Global Insights into Sustainable Solutions
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - önvezető jármű - kutatás, Közvéleménykutatás - kérdőíves módszer
Tárgyszavak:
doi:10.14232/gtk.gdtgiss.2024.1

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84843

Hasonló tételek