EFL instructors' challenges of professional development in higher education institutions [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Qamariah Hijjatul |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85476 |
Hasonló tételek
-
How EFL Instructors Improve Their Professionalism The Voice from Indonesian Higher Education Institutions /
Szerző: Qamariah Hijjatul, et al.
Megjelent: (2025) -
Indonesian EFL instructors' professional identity construction in their narratives [abstract] /
Szerző: Qamariah Hijjatul, et al.
Megjelent: (2025) -
Challenges and solutions to develop critical thinking with the British Parliamentary Debate System in EFL classrooms
Szerző: Wahyuni Sri, et al.
Megjelent: (2020) -
Pedagogical questions and challenges of higher level music literature education [abstract] /
Szerző: Fekete Miklós
Megjelent: (2024) -
Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges
Szerző: Win Phyu Thwe, et al.
Megjelent: (2021)