Indonesian EFL instructors' professional identity construction in their narratives [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Qamariah Hijjatul Hercz Mária |
---|---|
Testületi szerző: | XXI. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2025
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
21 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógus hivatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/87249 |
Hasonló tételek
-
How EFL Instructors Improve Their Professionalism The Voice from Indonesian Higher Education Institutions /
Szerző: Qamariah Hijjatul, et al.
Megjelent: (2025) -
EFL instructors' challenges of professional development in higher education institutions [abstract] /
Szerző: Qamariah Hijjatul
Megjelent: (2024) -
Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
Szerző: Duong Thi Ngoc Ngan, et al.
Megjelent: (2021) -
Moroccan EFL public university instructors’ perceptions and self-reported writing practices
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2023) -
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback
Szerző: Mamad Abderrahim, et al.
Megjelent: (2022)