A közösségi média marketing megjelenésének vizsgálata a STAVMAT Építőanyag Kereskedelmi Zrt. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Merena Boglárka |
---|---|
További közreműködők: | Lipták Lilla (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2023
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134479 |
Hasonló tételek
-
A közösségi média turizmusmarketingben betöltött szerepe Szeged példáján keresztül
Szerző: Németh Melitta
Megjelent: (2020) -
A vadászat és vadgazdálkodás számvitele a Gemenc Zrt. példáján keresztül
Szerző: Kamasz Tamás Ákos
Megjelent: (2021) -
Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás díjszabása a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül
Szerző: Nagy Noémi
Megjelent: (2021) -
A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül
Szerző: Kónya Orsolya
Megjelent: (2020) -
Munkáltatói márka egy vállalat példáján keresztül
Szerző: Péter Réka
Megjelent: (2022)