Miképpen befolyásolja a hátrányos helyzetű tanulók szövegértését a motiváció?
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Tamás Sándor |
---|---|
További közreműködők: | H. Molnár Emese (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/67920 |
Hasonló tételek
-
Hátrányos helyzetű tanulók szövegértése
Szerző: Tóth Gizella Ildikó
Megjelent: (2015) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005) -
A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2005) -
A hátrányos helyzetű tanulók integrációs felkészítése.
Szerző: Tóth Pál
Megjelent: (2004) -
Hátrányos helyzetű tanulók oktatása módszertani lehetőségek. /
Szerző: Viplak Máté
Megjelent: (2013)