Az iskolai zaklatás kapcsolata a naiv tudatelmélettel és a szociálisprobléma-megoldás 12 és 14 éveseknél

Korábbi tanulmányokban már felvetették, hogy az iskolai zaklatók tudatelméleti képessége átlagon felüli, aminek révén sikeresen manipulálhatják közönségük, és a zaklatásban segédkezők, a zaklatást támogatók mentális állapotait, ezáltal elkerülve a lebukást és fenntartva egy, a zaklatást támogató tár...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kling Eszter
További közreműködők: Blaskovicsné Gál Zita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Kulcsszavak:iskolai zaklatás
tudatelmélet
szociálisprobléma-megoldás
negatív orientáció
12 és 14 évesek
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/74656

Hasonló tételek