Az iskolai zaklatás kapcsolata a naiv tudatelmélettel és a szociálisprobléma-megoldás 12 és 14 éveseknél
Korábbi tanulmányokban már felvetették, hogy az iskolai zaklatók tudatelméleti képessége átlagon felüli, aminek révén sikeresen manipulálhatják közönségük, és a zaklatásban segédkezők, a zaklatást támogatók mentális állapotait, ezáltal elkerülve a lebukást és fenntartva egy, a zaklatást támogató tár...
Elmentve itt :
Szerző: | Kling Eszter |
---|---|
További közreműködők: | Blaskovicsné Gál Zita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2018
|
Kulcsszavak: | iskolai zaklatás tudatelmélet szociálisprobléma-megoldás negatív orientáció 12 és 14 évesek |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/74656 |
Hasonló tételek
-
A szociális probléma-megoldás és iskolai zaklatás kapcsolatának vizsgálata 12 és 14 évesek körében
Szerző: Györe Judit
Megjelent: (2019) -
A szociálisprobléma-megoldás kapcsolata néhány mediátor- és moderátorváltozóval
Megjelent: (2015) -
Szociálisprobléma-megoldás vizsgálata serdülőknél
Szerző: Horvát Barbara
Megjelent: (2020) -
A kortársbántalmazás kapcsolata a tudatelmélettel, a szociálisprobléma megoldással és a szociometriai pozícióval 8 és 10 évesek körében
Szerző: Fricz Beáta, et al.
Megjelent: (2017) -
A perfekcionizmus és a szociálisprobléma-megoldás kapcsolata serdülők körében
Szerző: Fehér Orsolya
Megjelent: (2018)