Investigating Lifelong Learning Competencies of Teacher Trainers in Myanmar
Systematic literature review in lifelong learning identified that there are three common research trends: concepts used in lifelong learning policies, lifelong learning abilities, and influencing factors of lifelong learning and/or lifelong learning abilities. However, the number of previous studies...
Elmentve itt :
Szerző: | Win Phyu Thwe |
---|---|
További közreműködők: | Kálmán Anikó (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-07-24
|
Kulcsszavak: | lifelong learning, lifelong learning competencies, learning strategies, new learning community, mixed method study, teacher trainers, education degree colleges, Myanmar; élethosszig tartó tanulás, élethosszig tartó tanulási kompetenciák, tanulási stratégiák, új tanulási közösség, vegyes módszerű tanulmány, tanárképzők, oktatási főiskolák, Mianmar |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.12167 |
mtmt: | 35778960 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12167 |
Hasonló tételek
-
The regression models for lifelong learning competencies for teacher trainers
Szerző: Win Phyu Thwe, et al.
Megjelent: (2023) -
The role of gender and age in lifelong learning perception and competencies [abstract] /
Szerző: Thwe Win Phyu, et al.
Megjelent: (2023) -
Teacher competence frameworks in Myanmar and Hungary
Szerző: Keczer Gabriella, et al.
Megjelent: (2020) -
Continuous Professional Development for Teacher Educator Development in Myanmar Education Colleges
Szerző: Win Phyu Thwe, et al.
Megjelent: (2021) -
Literature review implementing the lifelong learning competencies for teacher trainers in the new learning community : [absztrakt] /
Szerző: Thwe Win Phyu, et al.
Megjelent: (2022)