Kollaboratív problémamegoldó képesség egy új, integratív elméleti keret /
A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Iskolakultúra
25 No. 2 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41678 |
LEADER | 01398nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41678 | ||
005 | 20191106140442.0 | ||
008 | 180706s2015 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Pásztor-Kovács Anita | |
245 | 1 | 0 | |a Kollaboratív problémamegoldó képesség |h [elektronikus dokumentum] : |b egy új, integratív elméleti keret / |c Pásztor-Kovács Anita |
260 | |c 2015 | ||
300 | |a 3-16 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 25 No. 2 | |
520 | 3 | |a A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg. Jelen tanulmány a kollaboratív problémamegoldó képesség fogalmát újradefiniálja azáltal, hogy elhelyezi azt a releváns problémamegoldást, illetve kollaboratív csoportmunkát és tanulást tárgyaló elméletek kontextusában. Ezen felül a már létező képességet leíró modellek bemutatása mellett felvázolunk egy saját, a különböző megközelítéseket ötvöző és kiegészítő integrált modellt is. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41678/1/EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf |z Dokumentum-elérés |