Kollaboratív problémamegoldó képesség egy új, integratív elméleti keret /

A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pásztor-Kovács Anita
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2015
Sorozat:Iskolakultúra 25 No. 2
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41678
LEADER 01398nab a2200181 i 4500
001 misc41678
005 20191106140442.0
008 180706s2015 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Pásztor-Kovács Anita 
245 1 0 |a Kollaboratív problémamegoldó képesség  |h [elektronikus dokumentum] :  |b egy új, integratív elméleti keret /  |c  Pásztor-Kovács Anita 
260 |c 2015 
300 |a 3-16 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 25 No. 2 
520 3 |a A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg. Jelen tanulmány a kollaboratív problémamegoldó képesség fogalmát újradefiniálja azáltal, hogy elhelyezi azt a releváns problémamegoldást, illetve kollaboratív csoportmunkát és tanulást tárgyaló elméletek kontextusában. Ezen felül a már létező képességet leíró modellek bemutatása mellett felvázolunk egy saját, a különböző megközelítéseket ötvöző és kiegészítő integrált modellt is. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41678/1/EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf  |z Dokumentum-elérés