A tanárképzés megoldásra váró kérdései
Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2011
|
Sorozat: | Iskolakultúra
21 No. 12 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254 |
LEADER | 01095nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc42254 | ||
005 | 20191106140556.0 | ||
008 | 180706s2011 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 2 | |a Zsolnai Józsefné Mátyási Mária | |
245 | 1 | 2 | |a A tanárképzés megoldásra váró kérdései |h [elektronikus dokumentum] / |c Zsolnai Józsefné Mátyási Mária |
260 | |c 2011 | ||
300 | |a 23-28 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 21 No. 12 | |
520 | 3 | |a Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás. Elszaporodtak a pedeutológiai kutatások, ezzel párhuzamosan a tanárképzés úgyszintén az érdeklődés középpontjába került. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_023-028.pdf |z Dokumentum-elérés |