A tanárképzés megoldásra váró kérdései

Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsolnai Józsefné Mátyási Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2011
Sorozat:Iskolakultúra 21 No. 12
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254
LEADER 01095nab a2200181 i 4500
001 misc42254
005 20191106140556.0
008 180706s2011 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Zsolnai Józsefné Mátyási Mária 
245 1 2 |a A tanárképzés megoldásra váró kérdései  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Zsolnai Józsefné Mátyási Mária 
260 |c 2011 
300 |a 23-28 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 21 No. 12 
520 3 |a Az elmúlt két évtizedben Magyarországon (és külföldön is) felerősödött a kritikai hangvétel az iskolákkal, a pedagógusokkal szemben. A tanári szakma professzionalizálódását kutatók szerint a kérdés az, hogy megfelelő szakmai tudással rendelkeznek-e a tanárok, vagy hogy egyáltalán szakma-e a tanítás. Elszaporodtak a pedeutológiai kutatások, ezzel párhuzamosan a tanárképzés úgyszintén az érdeklődés középpontjába került. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/42254/1/EPA00011_iskolakultura_2011_12_023-028.pdf  |z Dokumentum-elérés