Professzionális tanárképzés és -továbbképzés az európai unióban 2. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája /
A pedagógusok élethosszig tartó szakmai fejlődésének két állomását vizsgáljuk meg a nemzetközi tendenciák tükrében, először a pályára lépés kezdő szakaszát, az alapképzés és az iskolai munka világának kapcsolatát, bemutatva a szakmai orientáció és a pályakezdés különféle módjait, azok jellemzőit. Ez...
Elmentve itt :
Szerző: | Hercz Mária |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | Iskolakultúra
18 No. 5-6 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/42578 |
Hasonló tételek
-
Professzionális tanárképzés az Európai Unióban 1. Finnország, Hollandia, Németország és az Egyesült Királyság példája /
Szerző: Hercz Mária
Megjelent: (2008) -
Professzionális portál a tanárképzés szolgálatában a Közép-dunántúli Régió pedagógusképzését segítő informatikai rendszer /
Szerző: Győri Tamás József
Megjelent: (2011) -
Finnország versenyképessége az Európai Unióban
Szerző: Czékus Claudia
Megjelent: (2015) -
Professzionális labortápegység építése
Szerző: Turcsányi Zsolt
Megjelent: (2015) -
Professzionális segítők az iskolában?
Szerző: Tóth Károlyné
Megjelent: (1996)