A stresszel való megküzdőképesség fejlesztése az iskolában a reziliencia és a pszichológiai immunitás eszközeivel
E cikk írói arra hívják fel a figyelmet, hogy a stressz mennyire gyakori része a mindennapi életnek, és ennek ellenére nem kap elegendő figyelmet még ma sem az iskolában, pedig minden komfortzónából való kilépés, megoldandó probléma, társas kapcsolati feladat, illetve nehézség, vagy akár egy nagyobb...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Bredács Alice Takács Kíra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 3 |
Kulcsszavak: | Stressz - iskolás gyermekeké, Stressz leküzdése |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/55873 |
Hasonló tételek
-
A pszichológiai immunitás kutatásának szerepe a szakképzés módszertani fejlesztésében
Szerző: Bredács Alice
Megjelent: (2016) -
A gyermeki reziliencia fejlesztése óvodában, iskolában [absztrakt] /
Szerző: Homoki Andrea
Megjelent: (2023) -
A pszichológiai immunitás és a tanulási motiváció csoportprofiljai a művészeti szakképzésben
Szerző: Bredács Alice
Megjelent: (2016) -
Betegségmegélés a pszichológiai immunitás tükrében
Szerző: Miklós-Molnár Marianna
Megjelent: (2023) -
A reziliencia elmélete - multidiszciplináris közelítések a reziliencia fogalma mentén
Szerző: Figus-Illinyi Rita
Megjelent: (2023)