Gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulók idegennyelv-tanulási eredményessége
A magyar fiatalok nyelvtudásának javítása az elmúlt két évtized fontos oktatáspolitikai célkitűzése, az eredmények azonban nem meggyőzőek, és nagy eltérések mutatkoznak a tanulók nyelvtanulási eredményességében. A kutatások ezen különbségek hátterét számos szempontból vizsgálták és magyarázták, több...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Novák Ildikó Fónai Mihály |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 6 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv ismerete - középiskola |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.6.16 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57246 |
Hasonló tételek
-
Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja egy klaszterelemzésből levonható következtetések /
Szerző: Kontráné Hegybíró Edit, et al.
Megjelent: (2019) -
Tanulási stratégiák és attitűd, szervezeti eredményesség kérdések és következtetések a PISA 2000 vizsgálat eredményei alapján /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (2005) -
Rating EFL written performance
Szerző: Bukta Katalin
Megjelent: (2013) -
Dobrogo dnâ Ukraino! pam'âti nasogo vgitelâ kolegi Viri Ivanivni Ser
Megjelent: (2006) -
The relationship between reading and listening skills with the self-concept in studying of Russian and English in Azerbaijan
Szerző: Karimova Konul
Megjelent: (2021)