Tanulók, szülők és tanárok perspektívái az iskolai zenei nevelés céljáról és feladatáról
Az elmúlt néhány évtizedben számos negatív visszajelzés számolt be zeneoktatásunk hanyatló állapotáról, amelyek az ének-zene tantárgy alacsony presztízsére és a zenei élmények hiányára hívták fel a figyelmet. Az előzetes kutatások kimutatták, hogy az ének-zene az egyik legkevésbé kedvelt iskolai tan...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Pintér Tünde Kornélia Csíkos Csaba |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 7 |
Kulcsszavak: | Zenei nevelés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2020.7.3 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57261 |
Hasonló tételek
-
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Iskolán kívüli nevelés
Szerző: Heimann Ilona, et al.
Megjelent: (2006) -
Az oktatási reziliencia többszempontú vizsgálata 4. és 6. évfolyamos tanulók körében
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2021) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997)