Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai
Today, there is an increasing emphasis on quality education, which is closely linked to the effectiveness of education as a measurable output, as well as on equity in education. Reports published in connection with OECD measurements have directed educators' attention to the phenomenon of resili...
Elmentve itt :
Szerző: | Józsa Gabriella |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
119 No. 2 |
Kulcsszavak: | Neveléslélektan, Felsőoktatás, Mentálhigiéné |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57266 |
Hasonló tételek
-
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Dialogikus oktatási módszerek megbeszélés, vita, eseti módszer, szerepjáték : 4. lecke /
Szerző: Németh Anikó
Megjelent: (2019) -
Hatékony iskola [3. változat] /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (1997) -
A magyar diákok tanulási stratégiáinak változása az iskolába lépéstől az egyetemi tanulmányokig
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2019) -
Osztályfőnöki óra lehet másképp! /
Szerző: Hegedűs Szilvia
Megjelent: (2019)