A digitális pedagógia tartalmi és módszertani megjelenése a pedagógus-továbbképzésben egy széleskörű igényfelmérés eredményei /
A digitális transzformáció új kihívásokat állít a pedagógus-továbbképzések elé, a megváltozott igényekre való reagálás a képzés jövője szempontjából elengedhetetlenül fontos. Korábbi felmérések alapján a pedagógusok leginkább a szakmódszertani és pedagógiai kompetenciák fejlesztését igénylik (Nikits...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Dringó-Horváth Ida Dombi Judit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Iskolakultúra
30 No. 12 |
Kulcsszavak: | Pedagógusképzés, Pedagógustovábbképzés, Oktatásinformatika, Pedagógia - digitális |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/57535 |
Hasonló tételek
-
Digitális átállás - az első hét tapasztalatai
Szerző: Fekete Mariann
Megjelent: (2020) -
Az észlelt tanári énhatékonyságot befolyásoló tényezők vizsgálata a kényszerű digitális oktatás időszakában 2. rész - Az énhatékonyság kapcsolata egyéni jellemzőkkel, valamint a tanári munka egyes tényezőivel /
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2020) -
Levélrészlet a Magyar Királyi Ferenc József Nevelőintézet alapítványával kapcsolatban
Megjelent: (1898) -
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Szerző: Mezei Tímea, et al.
Megjelent: (2020) -
Tanulási stratégiák és attitűd, szervezeti eredményesség kérdések és következtetések a PISA 2000 vizsgálat eredményei alapján /
Szerző: Baráth Tibor
Megjelent: (2005)