Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben

A tanulmány egy kisiskolások számára kidolgozott, oktatási robotikára építő, induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálatának eredményeit ismerteti. Az induktív gondolkodás egyrészt kiemelkedő szerepet játszik a tanulásban és a megszerezett tudás alkalmazásában, másrészt tanítható, fejlesz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Majzik Tamás
Molnár Gyöngyvér
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szeged 2022
Sorozat:Iskolakultúra 32 No. 7
Kulcsszavak:Képességfejlesztés - általános iskola - módszer, Pedagógiai kutatás, Induktív gondolkodás, Digitális oktatás - módszer
Tárgyszavak:
doi:10.14232/ISKKULT.2022.7.69

Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/70982

Hasonló tételek