Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben
A tanulmány egy kisiskolások számára kidolgozott, oktatási robotikára építő, induktív gondolkodást fejlesztő program hatásvizsgálatának eredményeit ismerteti. Az induktív gondolkodás egyrészt kiemelkedő szerepet játszik a tanulásban és a megszerezett tudás alkalmazásában, másrészt tanítható, fejlesz...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Majzik Tamás Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szeged
2022
|
Sorozat: | Iskolakultúra
32 No. 7 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - általános iskola - módszer, Pedagógiai kutatás, Induktív gondolkodás, Digitális oktatás - módszer |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/ISKKULT.2022.7.69 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/70982 |
Hasonló tételek
-
Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben
Szerző: Majzik Tamás, et al.
Megjelent: (2022) -
Induktív gondolkodás fejlesztése oktatási robotokkal támogatott fejlesztő környezetben
Szerző: Majzik Tamás
Megjelent: (2022) -
Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2006) -
Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2007) -
Az induktív gondolkodás fejlesztése és a vizsgák
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1994)