Az Elsajátítási motiváció kérdőív szerkezeti validitásának vizsgálata megerősítő faktoranalízissel
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Kis Noémi |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
ELTE Eötvös József Kiadó
Budapest
2016
|
Sorozat: | Új kutatások a neveléstudományokban 2015
|
Tárgyszavak: | |
mtmt: | 3123867 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24099 |
Hasonló tételek
-
Az Elsajátítási Motiváció Kérdőív tanulói változatának megerősítő faktoranalízise
Szerző: Kis Noémi, et al.
Megjelent: (2015) -
A Diák Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata magyar mintán
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022) -
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2019) -
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2017)