Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success A Longitudinal Study /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Barrett Karen Caplovitz |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY
45 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.1016/j.ecresq.2018.05.007 |
mtmt: | 3394890 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/24141 |
Hasonló tételek
-
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success Result of an Eight-Year Longitudinal Study /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2022) -
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2019) -
New computer-based mastery motivation and executive function tasks for school readiness and school success in 3 to 8 year-old children
Szerző: Barrett Karen Caplovitz, et al.
Megjelent: (2017) -
Mastery Motivation in Early Childhood
Szerző: Rahmawati Anayanti, et al.
Megjelent: (2020) -
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2017)