Participation in Intervention Programmes of Children with Poor Reading Skills in Hungary
Elmentve itt :
Szerzők: |
Sipos Zsóka Steklács János |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL
12 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.26529/cepsj.1030 |
mtmt: | 32756534 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/28227 |
Hasonló tételek
-
Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Developing Reading Strategies Among 4th Grade Students in Hungary
Szerző: Steklács János, et al.
Megjelent: (2009) -
Young learners’ reading-writing skills in English as FL in Kazakhstan
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Medicines for the Poor in Hungary
Szerző: Paál Tamás
Megjelent: (2006) -
Computer-Based Development of Reading Skills to Reduce Dropout in Uncertain Times
Szerző: Szili Katalin, et al.
Megjelent: (2022)