Pozitív fiatalkori fejlődést meghatározó családi, iskolai, egyéni tényezők és összefüggéseik áttekintése a jólléttel
A pozitív fiatalkori fejlődés (Positive Youth Development, PYD) olyan megközelítés, mely a gyermek- és serdülőkori képességek és erősségek mentén vizsgálja a változásokat, valamint arra a kérdésre keresi a választ, hogy milyen feltételek szükségesek a kibontakozáshoz vagy növekedéshez (thriving) a f...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Leist Balogh Brigitta Jámbori Szilvia |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | MAGYAR PEDAGÓGIA
122 No. 4 |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/mped.2022.4.235 |
mtmt: | 34130994 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/37170 |
Hasonló tételek
-
A hiperaktivitás felismerése, pozitív fejlődést elősegítő módszerek.
Szerző: Urbánné Czakó Zsuzsanna
Megjelent: (2004) -
A karaktererősségek iskolai alkalmazásának jelentősége a pozitív serdülőkori fejlődésben [absztrakt] /
Szerző: Leist Balogh Brigitta, et al.
Megjelent: (2023) -
Szeged népességfejlődésének üteme és a fejlődést meghatározó tényezők az elmúlt száz év alatt
Szerző: Fejes István
Megjelent: (1967) -
Követni a fejlődést
Szerző: Tanács István
Megjelent: (1983) -
Kisvállalkozások a XXI. század induló éveiben. -A fejlődést meghatározó belső folyamatok és külső környezeti tényezők elemző bemutatása-
Szerző: Dinnyés Mónika
Megjelent: (2003)