The effects of applying of concept mapping on students' achievement
Elmentve itt :
Szerző: | Habók Anita |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Konstantin Filozófus Egyetem, Közép-Európai Tanulmányok Kara
Nyitra
2011
|
Sorozat: | Veda pre vzedalnie - vzdelanie pre vedu, Tudomány az oktatásért - oktatás a tudományért, Science for education - education for sience I.. Nyitra, Szlovákia, 2011.10.20-2011.10.21.
|
mtmt: | 1769295 |
Online Access: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/891 |
Hasonló tételek
-
Evaluating a concept mapping training programme by 10 and 13 year-old students
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2012) -
The construction of concept maps by 10- and 13-year-olds in grammar lessons
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2008) -
Monitoring student achievement potential and challenges of the German approach /
Szerző: Stanat Petra
Megjelent: (2012) -
The effects of the reflection-based interactive teaching approach on the achievement of students' reading comprehension in English [absztrakt] /
Szerző: Zaw Oo Tun, et al.
Megjelent: (2022) -
Fostering meaningful learning through concept mapping-based intervention programmes at preschool age
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2017)