Anglisztika szakos hallgatók motivációja a Nyíregyházi Főiskolán - egy kérdőív tanulságai
A Nyíregyházi Főiskola anglisztika alapszakos, illetve minor szakos hallgatói körében végzett felmérés arra kíván választ adni, hogy miért változott meg a nyelvszakos hallgatók motivációja (vagy, hogy egyáltalán megváltozott-e) az elmúlt évek felsőoktatásban tapasztalt átalakulásai folytán, vagy csu...
Elmentve itt :
Szerző: | Tukacs Tamás |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
LoGoS Kutatócsoport Szegedi Tudományegyetem, Angoltanár-képző és Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
Szeged
2015
|
Sorozat: | EduLingua
1 No. 1 |
Kulcsszavak: | Anglisztika - tanulmányok, Motiváció |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/edulingua.2015.1.4 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/46426 |
Hasonló tételek
-
Angol szakos hallgatók nyelvtanulási motivációja egy interjú-vizsgálat tanulságai /
Szerző: Menyhárt Adrienn, et al.
Megjelent: (2006) -
Első évfolyamos német szakos egyetemi hallgatók nyelvtanulási motivációja
Szerző: Lovász Ágnes
Megjelent: (2005) -
A hallgatók felsőoktatási motivációja
Szerző: Bárány Zsuzsanna
Megjelent: (2023) -
Tanító szakos hallgatók ismeretei a gamifikációról [absztrakt] /
Szerző: Bencéné Fekete Anikó Andrea, et al.
Megjelent: (2023) -
A nyelvtanári pálya Magyarországon tanár szakos hallgatók nézőpontjából
Szerző: Balogh Erzsébet
Megjelent: (2022)