Research of youngsters’ consumption and attitudes on real estate market
Elmentve itt :
Szerző: | Kazár Klára |
---|---|
Testületi szerző: | Crossroads of economics and psychology |
Dokumentumtípus: | Prezentáció |
Megjelent: |
2012
|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás ingatlanpiac |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/4488 |
Hasonló tételek
-
Qualitative study of preferences and attitudes towards honey consumption in Hungary
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2019) -
Sampling techniques and marketing researchers in Nigeria [absztrakt] /
Szerző: Oluyemisi Akinola
Megjelent: (2009) -
Market research workbook
Szerző: Béla-Csovcsics Andrea, et al.
Megjelent: (2018) -
Is their consumption sustainable? an inquiry into the consumption habits of citizens and university students of Szeged /
Szerző: Tóth Mónika
Megjelent: (2009) -
Researching marketing orientation using PLS methodology [absztrakt] /
Szerző: Révész Balázs
Megjelent: (2009)